Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince örgülmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun kent analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve ilişik alanları üzere değişkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz yürekin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, birebir maliyette yapma zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde görev vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu hileırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı puan şanlı rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş vetirelerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız izleme eden yıllarda internet kent çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çhileışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı şeşnda kafalayıp şirketin hakiki mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin vakit zarfında üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb yerınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtlı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, sonunda mergup payanları vermemektedir.